دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم هیتمن برای کامپیوتر - Hitman Pro 3.7.0.182
درباره وبلاگ


سلام. ممنون كه به این وبلاگ سر زدین.لطفآ مارا از نظر های مفید تون بهره مند سازید.با تشكر مهدی مدیر وبلاگ.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 32182
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ميكرو دانلود
هر چی بخوای دانلود کن
دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم هیتمن برای کامپیوتر - Hitman Pro 3.5.8 Build 121

تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. 

بر چسب ها:

محاسبات ابری

,

نسخه جدید hitman pro

,

آنتی ویروس فلش

,

آنتی ویروس پرتابل

,

دانلود

,

دانلود Hitman Pro

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2011

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود ویروس کش

,

دانلود آنتی ویروس

,

دانلود اخرين ورژن نرم افزار



ادامه مطلب ...


Darksiders: Wrath of War عنوان بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص فوق العاده زیبا و مهیج است که بصورتی استادانه با بهره گیری از عناصرگیم پلی بکار رفته در ابر بازی های این ژانر همچون God Of War، The Legend of Zelda، Prince Of Persia و Legacy of Kain: Soul Reaver و با گرافیک و صداگذاری بی نظیر توسط استودیوی Vigil Games با همکاری استودیوی نام آشنای THQ ساخته شده است و سرانجام در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی THQ  پس از مدتها انتظار برای پلتفرم PC منتشر گردید، لازم به ذکر است که نسخه های ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 این بازی فوق العاده زیبا ۷ ماه پیش در ۵ ژانویه منتشر گردید و توانست امتیازات فوق عالی از وبسایتهای معتبر نقد و بررسی بازی های رایانه ای کسب نماید. در جریان بازی در نقش “War” اولین سوار از چهار سوار نوید دهنده پایان دنیا (Four Horsemen of the Apocalypse) ظاهر می شوید، در روایات خرافی باستان آمده است انجمنی میانجی به نام “انجمن سوخته” (The Charred Council) برای ایجاد تعادل میان بهشت و جهنم، چهار سوار به ترتیب با علامت های  “جنگ های مذهبی ” ، ،  ”جنگ و ستیز” ، “قحطی و خشکسالی” و “مرگ”  برای مداخله و برقراری آتش بس میان این دو قلمرو پس ازگذشت قرن ها جنگ بی وقفه روانه می کنند ، قرن ها پس از برقراری این آتش بس، انجمن پیش بینی می کند که بشر نقشی مهم در نبرد نهایی پایان دنیا خواهد داشت ، و این امر با گشودن هفت مهر (Seventh Seals) انجام خواهد شد!

در بازی داستان از جایی آغاز می گردد که فرشتگان و اهریمنان همگی به زمین آمده اند و نبرد نهایی خیلی  زودتر از آنچه باید، آغاز می شود، و این دو نیروی خیر و شر هر چیزی را در سر راه خود نابود می نمایند، در میانه این بی نظمی و سردرگمی، “War” (اولین سوار) برای اجرای دستوری که از انجمن سوخته به وی ابلاغ شده است به زمین فرستاده می شود، در رویارویی وی با Abaddon، فرمانده سپاهیان نیروهای خیر، War پی می برد که دیگر سواران هنوز به زمین نرسیده اند و هفتمین مهر که نشانه پایان دنیاست نیز هنوز گشوده نشده است! در این بین Straga، اهریمنی قدرتمند از دل زمین بیرون آمده و Abaddon را می کشد، War نیز در نبرد با وی شکست می خورد، اما از چنگال مرگ رهایی می یابد و به انجمن سوخته فرستاده می شود، محلی که وی را متهم به آغاز زود هنگام  نبرد پایان دنیا می نمایند، انجمن وی را محکوم به مرگ می نماید، اما وی تقاضا می کند تا فرصتی برای یافتن مسئول اصلی این حوادث به او داده شود و دوباره میان دو قلمرو موازنه برقرار نماید. انجمن هم قبول می کند به شرطی که او خود را مقید به یکی از محافظان آنها به نام “Watcher” نماید، کسی قدرت کشتن War چنانچه از ماموریت خود سرپیچی نماید را دارد، حل وی بایتسی با کمک Watcher به دنبال Destroyer ، اهریمنی که عامل اصلی حوادث روی داده است برود ….

ویژگی های منحصر بفرد بازیDarksiders: Wrath of War :

  • استفاده از نیروهای فوق بشری War برای انجام حملات مهلک و قابلیتهای ماورائی برای نابودکردن هر آنچه بر سر راه شما قرار گیرد
  • بهره گیری از عناصر اشکن به کاررفته در بازی هایی همچون God Of War، The Legend of Zelda ، الگوی معماهای Legacy of Kain: Soul Reaver و سیستم پلتفرمینگ “شاهزاده ایرانی” بگونه استادانه
  • به نمایش گذاشتن سیستم اکتشافی Open-World ، سیستم نبرد سنگین و انبوهی از سلاح های مدرن و افسانه ای
  • گرافیک و صداگذاری و فیزیک تخریپ پذایر عالی بازی و نمایش Cut-Scene های جذاب و مهیج
  • استفاده ترکیبی عالی از سلاح های افسانه ای و مدرن و نبردهای هوایی با سوارشدن بر اسب سیاه خیالی Ruin به منظور شکست دشمن
  • ماجراجویی های حماسی و نبرد در میان سرزمین های لم یزرع و سیاه چاله های پر از اهریمنان برای گرفنت انتقام و رستگاری
  • افرایش قابلیتهای کاراکتر بازی با یافتن آثار باستانی، ارتقا سلاح ها، باز نمودن قابلیتهای جدید و دلخواه نمودن الگوی گیم پلی خود
  • تجربه گیم پلی سینمایی با بهره گیری از سیستم کنسول های نسل بعد، برای نمایش جزئیات دقیق گرافیکی، جلوه های ویژه دقیق و زیبا، نورپردازی سینماتیک و موسیقی حماسی که در اکشن های بازی جلوه می نماید
  • قرار گرفتن در نبرد میان نیروی خیر و شر از سپاهیان فرشته خوی بهشتی گرفته تا لشکریان زشت و جهنمی اهریمنان

و…



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 12:50 :: نويسنده : mahdi

فلش خود را کلمه عبور سیستم کنید با نرم افزار Rohos Logon Key v2.9

 در دنياي ديجيتال، امنيت حرف اول را مي‌زند و به ‌همين دليل روش‌هاي مختلفي جهت حفظ امنيت كاربران ايجاد شده است. نرم‌افزارهاي ضدويروس، ضدجاسوسي، نرم‌افزارهاي كنترلي، الگوريتم‌هاي رمزنگاري و… همگي نمونه‌هايي از اين روش‌ها به‌شمار مي‌رود. سيستم‌عامل ويندوز نيز از اين قاعده مستثنا نيست و ابزارهاي مختلفي را براي حفظ امنيت كاربران در خود جاي داده است كه يكي از اين ابزارها، پشتيباني از قابليت تخصيص رمز براي ورود به محيط كاربري در ويندوز است. به كمك اين قابليت شما مي‌توانيد به نام كاربري خود در ويندوز يك رمز عبور اختصاص دهيد تا هيچ كاربر ديگري بجز خود شما كه رمز عبور را در اختيار دارد، قادر نباشد از رايانه استفاده كند. تا اينجاي كار همه چيز خوب است! اما همان‌طور كه مي‌دانيد با گسترش نرم‌افزارهاي رمزياب و افزايش اطلاعات و دانش كاربران، براحتي مي‌توان از اين‌گونه روش‌هاي محافظتي عبور كرد. در بسياري از موارد نيز وارد كردن رمزعبور در محيط‌هايي كه كاربران ديگر نيز وجود دارند، موجب مي‌شود رمز شما فاش شود يا نصب نرم‌افزارهاي جاسوسي روي رايانه موجب افشاي رمز شما ‌شود

كليدهاي منحصر‌به‌فرد :
براي پيشگيري از بروز اين مشكلات و جلوگيري از افشاي رمزعبور شما نيز نرم‌افزارهاي مختلفي طراحي شده‌است كه يكي از بهترين آنها نرم‌افزار قدرتمند Rohos Logon Key است. اين نرم‌افزار به‌جاي استفاده از رمز عبور، شما را قادر مي‌سازد تا حافظه‌هاي فلش خود را به كليدهايي براي باز كردن قفل ورود به سيستم‌عامل تبديل كنيد. با استفاده از اين روش، شما يك كليد فيزيكي در اختيار داريد كه براحتي همچون اطلاعات ديجيتال قابل سرقت و كپي‌برداري نيست و هر كاربري نمي‌تواند با نگاه كردن به كليد شما از آن استفاده كند!
يك كليد با ده‌ها قابليت:
همان‌طور كه اشاره كرديم اين نرم‌افزار در حالت كلي قادر است حافظه‌هاي فلش شما را به كليدهايي براي باز كردن قفل ورود به سيستم‌عامل تبديل كند. اما ذكر اين نكته ضروري است كه اين حافظه‌ها كليدهاي معمولي نيستند و امكانات بسيار زيادي را در خود جاي مي‌دهد.
غيرقابل كپي:
پروفايل ورودي در اين كليدها با شماره سريال حافظه فلش تطبيق داده مي‌شود كه احتمال ساخت نسخه كپي از آن را به حداقل مي‌رساند.
تشخيص اصالت:
به‌طور پيش‌فرض، كليدهاي ايجاد شده توسط اين نرم‌افزار براي هر رايانه به‌طور منحصر‌به‌فرد ساخته مي‌شود و هر كليد فقط توسط همان رايانه مورد شناسايي قرار مي‌گيرد. در چنين حالتي حتي اگر كليدي در اختيار داشته باشيد كه داراي پروفايل ورودي يكسان با كليد شما باشد، قادر به ورود به سيستم‌عامل نخواهيد بود.
رمزهاي كد شده:
كليدهاي يو‌اس‌بي ايجاد شده توسط اين برنامه، رمز عبور ورود به سيستم‌عامل را در خود ذخيره نمي‌كند! بلكه الگوريتمي رمزنگاري شده را در خود جاي داده‌است كه تنها همان الگوريتم مي‌تواند رمز ورود به سيستم‌عامل را ايجاد و از آن استفاده كند.
امنيت ضرب‌در دو:
شما مي‌توانيد استفاده از كليد را به وارد كردن كدپين مشروط كنيد، در اين حالت تا كدپين را وارد نكنيد كليد قادر به باز كردن رمز نخواهد بود و چنانچه كدپين براي 3 مرتبه اشتباه وارد شود، عمليات ورود با آن كليد قفل مي‌شود. استفــاده از كليدهاي ايجاد شده توسط اين نرم‌افزار در سيستم‌‌هاي عامل‌ ويندوز 2000، اكس‌پي، ويستا و 7 امكان‌پذير است. همچنين براي ورود به اكتيودايركتوري در ويندوزهاي 2000، 2003، 2008 و ورود از راه دور به ويندوزهاي 2003 و 2008 نيز مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : mahdi


SepehrMax v4.0

بسیاری از کاربران ایرانی از نرم افزار های متعدد خارجی برای انجام کارهایشان استفاده میکنند که جز شلوغی صفحه و سردرگمی کاربران، نتیجه ای در بر ندارد. از این رو نیاز به برنامه ای جهت انجام کار ها و سامان دادن به برنامه ها و در عین حال پر کردن اوقات فراغت و . . .



ادامه مطلب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 17:14 :: نويسنده : mahdi


Jelly Bean Skin Pack v4.0

تغییر دادن ظاهر ویندوز پس از مدتی می تواند به جذابیت بیشتر آن کمک کند. از این که بارها و بارها بخواهیم به صفحه نمایش تکراری نگاه کنیم در دراز مدت می تواند بسیار خسته کننده و زننده به نظر برسد. البته گاهی با تغییر بک گراند این خستگی کمتر حس می شود ولی اگر به این هم قانع نبودید و . . .

 



ادامه مطلب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 17:5 :: نويسنده : mahdi


نرم افزار علمای عرفان

نرم افزار مذهبی علمای عرفان جامع ترین و کامل ترین کتابخانه ی نرم افزاری است که شامل زندگینامه علمای عرفان واخلاق ،مجموعه کتاب هایی درپیرامون امام زمان (عج) ، شامل صدها جلد کتاب و . . .



ادامه مطلب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 16:59 :: نويسنده : mahdi


Comodo Dragon v21.2

کومودو اژدها مرورگری است که مبتنی بر فناوری کروم میباشد. از ویژگی های این مرورگر میتوان به سطح بی نظیر از امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران در اینترنت و دسترسی سریع به وبسایت ها اشاره کرد و . . .



ادامه مطلب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 16:43 :: نويسنده : mahdi


Home Photo Studio v3.25

Home Photo Studio نرم افزاری قدرتمند و ساده برای ویرایش عکس میباشد. برنامه ای که برای شما ارائه کرده ایم شامل مجموعه ای از ابزاری است که برای ویراریش عکس نیازمند آن میشویم و . . .



ادامه مطلب ...


در این مطلب قصد داریم نرم افزار مبدل فایل را معرفی کنیم که قابلیت کار با فرمت های گوناگون فایل های مالتی مدیا را دارا می باشد. این نرم افزار تبدیل فرمت که به کارخانه ای از فرمت ها هم تشبیه شده است در زمینه تبدیل فرمت فایل های مختلف، بسیار حرفه ای عمل می کند و دارای ابزاری پیشرفته ای است که هر کاربری را راضی نگه خواهد داشت.

برنامه FormatFactory نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.

از دیگر امکانات فوق العاده موجود در نرم افزار می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد. سایت دانلود رایگان این نرم افزار چند منظوره مبدل چند رسانه ای را به اشتراک عموم گذاشته است.



ادامه مطلب ...


جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : mahdi

امروز در وب سایت دانلود رایگان می خواهیم ابزار های Win7codecs و Windows 8 Codecs را به شما عزیزان معرفی کنیم که همانطور که از نامشان بر می آید شامل کدک (به انگلیسی Codecs) های ویندوز های محبوب 7 و 8 می باشد. اما قبل از معرفی این ابزار می خواهیم کمی با مفهوم کدک آشنا شویم؛ کدک ها دستوراتی هستند درباره نحوه رمزگذاری (Coding) فایل‌های تصویری یا صوتی بطوریکه آنها از فضای کمتری استفاده کنند. معمولاً این کدک‌ها حاوی دستورات نحوه تبدیل جریان داده‌ های رمزگذاری شده به فیلم (یعنی رمزگشایی) نیز هستند ولی تمام کدک ها در یک ویندوز عادی وجود ندارد برای همین ممکن است شما نتوانید برای مثال با پلیر ویندوز فرمت فایل های مختلفی را اجرا کنید.

ابزار های Win7codecs و Windows 8 Codecs شامل تمام کدک های مورد نیاز برای پخش فایل های صوتی و تصویری است پخش بدون دردسر فیلم و صوت را برای شما فراهم خواهد نمود. Win7codecs و Windows 8 Codecs بسته ای از کدک ها هستند که به صورت هوشمند توسط ویندوز شما خوانده شده و بعد از تمام نرم افزار های پخش فایل های چند رسانه ای همچون Windows Media Player و Media Center به طور خودکار قادر به تشخیص فرمت فایل های شما خواهند بود. مزیت این روش اینجاست که دیگر نیازی نیست تا پلیر های متعددی را برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری خود دانلود و نصب کنید و با نصب این نرم افزار می توانید از پخش فایل های خود لذت ببرید.

دانلود کدک ویندوز 7 و 8 - Win7codecs 3.9.5 - Windows 8 Codecs 1.3.8

با نصب این بسته از کدک ها شما در تمام نرم افزار های پخش قادر خواهید بود فایل با فرمت های amr, mpc, ofr, divx, mka, ape, flac, evo, flv, m4b, mkv, ogg, ogv, ogm, rmvb, xvid را به راحتی و بدون هیچ مشکلی تماشا کنید که نشان از قدرتمندی این ابزار دارد. قابلیت جالبی که در این ابزار در نظر گرفته شده امکان بازگردانی اطلاعات اضافه شده بدون آسیب به کل پروژه است؛ یعنی شما به راحتی می توانید کدک های مورد نیاز خود را اضافه و یا کدک هایی که نصب شده اند را به راحتی یک کلیک از رایانه ی خود حذف کنید و هیچ آسیبی به مجموعه وارد نشود که این گزینه باعث هر چه محبوب تر شدن آن شده است. این ابزار برای ویندوز های 32 و کامپوننت ویندوز 64 بیتی به طور مجزا تهیه شده است و شما می توانید به راحتی آن را دانلود و از اجرای فایل های چند رسانه ای خود لذت ببرید.

 


لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl80/Win7codecs-3.9.5-www.fdl.ir.exe)کدک ویندوز 7 ورژن 3.9.5 28.1 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl80/Win7codecs-x64-Components-addon-3.9.5-www.fdl.ir.exe)کامپوننت کدک 65 بیتی ویندوز 7 18.1 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl80/Windows-8-Codecs-1.38-www.fdl.ir.exe)کدک ویندوز 8 ورژن 1.38 16.1 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl80/Windows-8-Codecs-64Bit-1.38-www.fdl.ir.exe)کامپوننت کدک 65 بیتی ویندوز 8 10.5 MB

رمز عبور فایل : www.fdl.ir



جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : mahdi

 

Office 2013 - آفیس دانلودمجموعه نرم افزاری آفیس که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند تشکیل شده از چندین برنامه سرور ها و سرویس‌ ها است که برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌ است. آفیس 2013 با اسم کد آفیس ۱۵ که به تازگی منتشر شده است توانسته سر و صدای زیادی بپا کند. مایکروسافت ابندا آفیس را بصورت کاملا گرافیکی و کامل در سال 2003 منتشر کرد و سپس در سال 2007 محیطی آن را گرافیکی تر و علاوه بر دادن جلوه های خاص ویژگی ها و قابلیت های جدید به آن اضافه کردم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. به تازگی آفیس 2013 مدتی پس از انتشار رسمی ویندوز 8 منتشر شد که رابط کاربری آن کاملا تغییر کرده و به جرات میتوانیم بگوییم که آفیس 2013 همانند نسخه های قبلی آفیس بی همتا و بسیار کارامد است. آفیس 2013 از رابط کاربری مترو که در ویندوز 8 وجود دارد بهره میبرد و در واقع یکی از اهداف مایکروسافت رواج دادن رابط مترو و آشنا شدن تمامی کاربران با ظاهر و قابلیت های آن است.

 این مجموعه هم اکنون در حال توسعه است و از 35 زبان پشتیبانی میکند، آفیس 15 بر روی سیستم عامل های ویستا، سرور 2008، سون و ویندوز هشت قابل نصب است و از دستگاه های OneNote و Lync و تبلت ها با قابلیت تمام لمسی همانند ویندوز 8 پشتیبانی میکند. اگر آفیس را بر روی تبلت نصب کنید بدون شک محیط کاملا لمسی با ویژگی و قابلیت های متعدد با ظاهر مترو نظر شما را کاملا دگرگون میکند.

دانلود مایکروسافت آفیس 2013 - Microsoft Office Professional Plus 2013

 یکی از قابلیت های اصلی این مجموعه توانایی خواندن فایل های PDF است که به شما امکان خواندن، ویرایش اسناد پی دی اف را میدهد و شما را از نصب نرم افزارهای مختلف برای خواندن این نوع اسناد بی نیاز میکند. همچنین مایکروسافت در نرم افزار اوت لوک تغییرات زیادی را ایجاد کرد و رابط کاربری مترو نیز در آن بسیار در چشم است. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است، اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد، در نرم‌افزار واژه‌ پردازی ورد (Word) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. همچنین پشتیبانی از  قالب Office Open XML Strict و ODF از ویژگی های دیگر آفیس 2013 است. گروه دانلود رایگان برای سهولت کاربران نسخه نهایی و اصلی آفیس 2013 را برای دو سیستم های 64 و 86 بیتی به اشتراک گذاشته و شما با نهایت سرعت میتوانید این مجموعه را از دانلود رایگان دانلود کنید.

 

 ویژگی های آفیس 2013:

  • دارای رابط کاربری مترو و ظاهر فوق العاده
  • سازگاری با سیستم عامل های اندروید و آی او اس
  • سازگاری با تبلت ها، OneNote و Lync
  • امکان مشاهده نظرات در حال خواندن
  • هماهنگی کامل با ویندوز 8
  • دارای قابلیت Web Layout به منظور انتشار آنلاین اسناد و پروژها
  • پشتیبانی از سایت های اجتماعی و سرویس های آنلاین از قبیل: Facebook, Flickr, Hotmail و SkyDrive
  • ساخت، ویرایش، نمایش فرمت های PDF
  • پشتیبانی از  قالب Office Open XML Strict و ODF
  • قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین در Word
  • پخش اسناد بر روی وب توسط Word
  • وجود الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتر در PowerPoint
  • بهره گیری از افکت ها و جلوه ها برای دسترسی سریعتر به گزینه ها
  • فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان در Excel
  • تبدیل اعداد رومی به زبان های عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی در Excel
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز 8 و 7
  • سازگاری با ویندوز ویستا سرویس پک 2 و ویندوز سرور 2008

 


لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl75/Microsoft-Office-Professional-Plus-2013-x86-www.fdl.ir.exe)دانلود آفیس 2013 32bit 659 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl75/Microsoft-Office-Professional-Plus-2013-x64-www.fdl.ir.exe)دانلود آفیس 2013 64bit 753 MB

رمز عبور فایل : www.fdl.ir



جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : mahdi

 

Office 2013 - آفیس دانلودمجموعه نرم افزاری آفیس که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند تشکیل شده از چندین برنامه سرور ها و سرویس‌ ها است که برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌ است. آفیس 2013 با اسم کد آفیس ۱۵ که به تازگی منتشر شده است توانسته سر و صدای زیادی بپا کند. مایکروسافت ابندا آفیس را بصورت کاملا گرافیکی و کامل در سال 2003 منتشر کرد و سپس در سال 2007 محیطی آن را گرافیکی تر و علاوه بر دادن جلوه های خاص ویژگی ها و قابلیت های جدید به آن اضافه کردم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. به تازگی آفیس 2013 مدتی پس از انتشار رسمی ویندوز 8 منتشر شد که رابط کاربری آن کاملا تغییر کرده و به جرات میتوانیم بگوییم که آفیس 2013 همانند نسخه های قبلی آفیس بی همتا و بسیار کارامد است. آفیس 2013 از رابط کاربری مترو که در ویندوز 8 وجود دارد بهره میبرد و در واقع یکی از اهداف مایکروسافت رواج دادن رابط مترو و آشنا شدن تمامی کاربران با ظاهر و قابلیت های آن است.

 این مجموعه هم اکنون در حال توسعه است و از 35 زبان پشتیبانی میکند، آفیس 15 بر روی سیستم عامل های ویستا، سرور 2008، سون و ویندوز هشت قابل نصب است و از دستگاه های OneNote و Lync و تبلت ها با قابلیت تمام لمسی همانند ویندوز 8 پشتیبانی میکند. اگر آفیس را بر روی تبلت نصب کنید بدون شک محیط کاملا لمسی با ویژگی و قابلیت های متعدد با ظاهر مترو نظر شما را کاملا دگرگون میکند.

دانلود مایکروسافت آفیس 2013 - Microsoft Office Professional Plus 2013

 یکی از قابلیت های اصلی این مجموعه توانایی خواندن فایل های PDF است که به شما امکان خواندن، ویرایش اسناد پی دی اف را میدهد و شما را از نصب نرم افزارهای مختلف برای خواندن این نوع اسناد بی نیاز میکند. همچنین مایکروسافت در نرم افزار اوت لوک تغییرات زیادی را ایجاد کرد و رابط کاربری مترو نیز در آن بسیار در چشم است. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است، اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد، در نرم‌افزار واژه‌ پردازی ورد (Word) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. همچنین پشتیبانی از  قالب Office Open XML Strict و ODF از ویژگی های دیگر آفیس 2013 است. گروه دانلود رایگان برای سهولت کاربران نسخه نهایی و اصلی آفیس 2013 را برای دو سیستم های 64 و 86 بیتی به اشتراک گذاشته و شما با نهایت سرعت میتوانید این مجموعه را از دانلود رایگان دانلود کنید.

 

 ویژگی های آفیس 2013:

  • دارای رابط کاربری مترو و ظاهر فوق العاده
  • سازگاری با سیستم عامل های اندروید و آی او اس
  • سازگاری با تبلت ها، OneNote و Lync
  • امکان مشاهده نظرات در حال خواندن
  • هماهنگی کامل با ویندوز 8
  • دارای قابلیت Web Layout به منظور انتشار آنلاین اسناد و پروژها
  • پشتیبانی از سایت های اجتماعی و سرویس های آنلاین از قبیل: Facebook, Flickr, Hotmail و SkyDrive
  • ساخت، ویرایش، نمایش فرمت های PDF
  • پشتیبانی از  قالب Office Open XML Strict و ODF
  • قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین در Word
  • پخش اسناد بر روی وب توسط Word
  • وجود الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتر در PowerPoint
  • بهره گیری از افکت ها و جلوه ها برای دسترسی سریعتر به گزینه ها
  • فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان در Excel
  • تبدیل اعداد رومی به زبان های عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی در Excel
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز 8 و 7
  • سازگاری با ویندوز ویستا سرویس پک 2 و ویندوز سرور 2008

 


لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl75/Microsoft-Office-Professional-Plus-2013-x86-www.fdl.ir.exe)دانلود آفیس 2013 32bit 659 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl75/Microsoft-Office-Professional-Plus-2013-x64-www.fdl.ir.exe)دانلود آفیس 2013 64bit 753 MB

رمز عبور فایل : www.fdl.ir



جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 12:5 :: نويسنده : mahdi

دانلود آخرین ورژن

 

NOD32 محصولی از شرکت بزرگ ESET که امروز دیگر به نرم افزاری آشنا در زمینه ی امنیت رایانه تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را می شناسند. این شرکت با ارایه ی ابزار های مختلف امنیتی هم اینک به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است؛ پر استفاده ترین نرم افزار امنیتی ارایه شده توسط این شرکت ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی نسل پنجم از این نرم افزار ها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار ها رایانه شما در حین انجام فرآیند هایی از قبیل گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می دهند. در لیست نرم افزار های امنیتی از لحاظ رابط کاربری مناسب، حداکثر امنیت و امکانات NOD32 بهترین مقام را نسبت به نرم افزار های مشابه به خود اختصاص داده است و هم اینک میلیون ها کاربر در جهان دارد.

نرم افزار های این شرکت با لایه های متعدد از تشخیص و شناسایی بد افزار ها و ابر فن آوری منحصر به فرد خود امکان مقابله با تمام حملات احتمالی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در ادامه ی همین مطلب به معرفی آخرین نسخه ی ESET NOD32 Antivirus که آنتی ویروس اصلی ESET می باشد و آخرین نسخه ی ESET Smart Security که تهدیدهای امنیتی اینترنت را به طور کامل خنثی می کند در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و شما می توانید آخرین ویرایش هر یک از این نرم افزار ها را دریافت و از امنیت کامل در رایانه ی خود لذت ببرید. با نصب پک نرم افزار های امنیتی ESET شما می توانید خود را در مقابل تمام تهدیدات همچون ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، روت کیت ها و سایر بد افزار ها ایمن کنید. هر دوی این نرم افزار ها امکان آپدیت و به روز رسانی نرم افزار و بانک اطلاعاتی نرم افزار را دارا هستند و از این رو شما در مقابل جدیدترین تهدیدات نیز ایمن خواهید بود.

دانلود آنتی ویروس نود 32 - ESET NOD32 Antivirus - Smart Security 6.0.308.0 Final

معرفی ESET NOD32 Antivirus

همانطور که ذکر شد ESET NOD32 Antivirus، آنتی ویروس اصلی شرکت و یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد. اگر از تنظیمات زیاد و شلوغ آنتی ویروس ها خسته شده اید نرم افزار ESET NOD32 Antivirus انتخابی متفاوت و فوق العاده برای شما خواهد بود. طراحی فوق العاده زیبای رابط کاربری، ارائه تنظیمات پیشرفته با دسترسی آسان، ارائه گزارشات و رویدادهای امنیتی مهم رایانه و بسیاری دیگر موجب افزایش کارایی و صرفه جویی در وقت کاربر خواهد شد و باعث می شود کاربر در کمترین زمان بهترین نتیجه را در دست داشته باشد. آنتی ویروس نود32 مجهز به ابر اسکن بهینه سازی شده ی منحصر به فرد شرکت ESET می باشد که قادر است تمام بد افزار های موجود در بانک اطلاعاتی خود، بد افزار های جدید و ناشناخته و تهدیدات اینترنتی و سوء استفاده از رسانه های اجتماعی را شناسایی و بهترین امنیت را در این زمینه برای شما به ارمغان آورد. اسکن این نرم افزار تنها محدود به اینترنت و فایل های داخل رایانه نمی باشد بلکه به صورت کاملا خودکار تمام درایوهای فلش USB، کارت های حافظه و سی دی / دی وی دی به محض اتصال به رایانه مورد اسکن قرار می گیرند و در صورت آلوده بودن آن وسیله به همراه نوع رسانه ها، کارخانه سازنده، اندازه و دیگر ویژگی های آن در حافظه ی نرم افزار ذخیره شده و از ورود هر بد افزاری از آن وسیله جلوگیری خواهد کرد.

این نرم افزار مجهز به HIPS می باشد و در اصل بر اساس نوع فعالیت بد افزار ها واکنش نشان می دهد به همین دلیل قادر است تمام تروجان ها، روت کیت ها و هکر ها که عموما در پس زمینه ی رایانه فعالیت می کنند را شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری کند. نرم افزار NOD32 Antivirus بدون کاستن از سرعت سیستم شما بهترین وضعیت امنیتی را برای رایانه ی شما ایجاد خواهد کرد که از مزیت های اصلی این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با تمام نرم افزار های خواندن ایمیل از جمله Microsoft Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird, Windows Live Mail, Windows Mail همگام سازی شده است و چون به تازگی بسیاری از بد افزار ها از طریق ایمیل برای قربانی ها ارسال می شود؛ این نرم افزار قادر است هر ایمیل مشکوکی را شناسایی و قبل از اینکه بد افزار به رایانه ی شما وارد شود از فعالیت آن جلوگیری می کند؛ همچنین این نرم افزار از قابلیت مبارزه با هرزنامه (Spam) را نیز داراست که بسیار می تواند مفید واقع شود.

در این نسخه از این نرم افزار ابزار Gamer Mode که یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار می باشد بهبود یافته و لذت یک بازی خوب و بدون دخالت سایر نرم افزار را هدیه خواهد داد شما یک بازی با سرعت عالی را تجربه خواهید کرد. با این نرم افزار شما می توانید با امنیت کامل به وبگردی بپردازید زیرا این نرم افزار با داشتن بانک اطلاعاتی آنلاین خود قادر است تمام سایت های مخرب را شناسایی و قبل از ورود به این سایت ها پیغام هشدار را به شما نمایش خواهد داد. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و امنیت خود را تضمین کنید.

معرفی ESET Smart Security

با داشتن نرم افزار فوق العاده ESET Smart Security در رایانه ی خود که به جرات می توان گفت شاهکار ESET می باشد شما سری نرم افزار های آنتی ویروس، Antyspyware، دیوار آتش و آنتی اسپم یکجا در اختیار خواهید داشت. اینترنت یک مکان فوق العاده برای انتقال اطلاعات و جستجوی مطالب و سرگرمی می باشد ولی در مقابل حجم عظیمی از تهدید های امنیتی اینترنتی که از طریق وب و یا از طریق ایمیل انجام می شود، این نرم افزار یک امنیت کامل برای شماست. با وجود این نرم افزار شما در مقابل انواع بد افزار های اینترنتی و تمام حملات فیشینگ ( فیشینگ راهی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، اطلاعات کارت های بانکی و ... را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند. شبکه های اجتماعی، سایت های حراجی و درگاه های پرداخت آنلاین نمونه ای از ابزار های الکترونیکی ارتباطات می باشند که هکر ها با ساخت صفحات غیر واقعی اطلاعات شما را می دزدند.) ایمن خواهید بود و به راحتی می توانید وبگردی امن و آسان را بدون هیچ نگرانی تجربه کنید؛ لازم به ذکر است این نرم افزار حتی اگر وب سایت جعلی از طریق پروتکل SSL نیز امن شناخته شده باشد، آن را شناسایی کرده و از دزدی اطلاعات شما جلوگیری کند.

این نرم افزار با داشتن قابلیت آنتی اسپم شما را به طور کامل از شر هرزنامه ها (Spams) خلاص خواهد کرد و می توانید ایمیل های خود را در نهایت آرامش مطالعه کنید. نرم افزار ESET Smart Security با بهره مندی از  تکنولوژی پیش رفته ی ThreatSense و با استفاده از لایه های متعدد از تشخیص و شناسایی بد افزار ها برای ارائه بهترین شکل ممکن حفاظت از حملات یک گزینه ی عالیست. این نرم افزار با ارایه ی یک دیوار آتش بسیار قدرتمند امنیت شما در زمینه ی اطلاعات ورودی، امنیت اطلاعات در شبکه ها و ... را نیز تضمین کرده است. قابلیتی جالبی با نام کنترل والدین نیز در این نرم افزار مهیا شده است که از طریق آن والدین قادر خواهند بود تمام رفتار ها و کارهای کودکان خود را در استفاده از اینترنت کنترل کنند و شما می توانید برخی از سایت های نامناسب برای کودکان را از طریق این قابلیت بسته و از دسترسی کودکان به اطلاعات نامناسب برای آنها جلوگیری کنید.

این نرم افزار نیز مانند آنتی ویروس نود32 دارای قابلیت Gamer Mode می باشد و لذت یک بازی با سرعت واقعی را به شما هدیه خواهد داد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار یک آنتی ویروس نیز به حساب می آید و قادر است در مقابل ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها و سایر بد افزار ها از رایانه ی شما محافظت نماید؛ تمام وسایل جانبی که به رایانه ی شما متصل می شوند نیز از طریق این نرم افزار کنترل می شوند از این رو ورود هر بد افزاری به رایانه شما غیر ممکن می شود. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از امنیت خود لذت ببرید.

 


لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl85/ESET-NOD32-Smart-Security-v6.0.308.0-x86-www.fdl.ir.exe)NOD32 Smart Security x86 76.6 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl85/ESET-NOD32-Smart-Security-v6.0.308.0-x64-www.fdl.ir.exe)NOD32 Smart Security x64 82.7 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl85/ESET-NOD32-Antivirus-v6.0.308.0-x86-www.fdl.ir.exe)NOD32 Antivirus x86 71.2 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl85/ESET-NOD32-Antivirus-v6.0.308.0-x64-www.fdl.ir.exe)NOD32 Antivirus x64 76.5 MB


 رمز فایل

: www.fdl.ir


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 12:49 :: نويسنده : mahdi

با برنامه مفید و کاربردی The Holy Quran Program در خدمت شما عزیزان هستیم که شما را قادر می سازد تا تمام آیات قران را بخوانید و در صورت مایل بودن آن ها را پخش نمایید تا بهتر ایات مبارک قرآن کریم را فرا بگیرید . این برنامه قابلیت های جالب و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد که قابلیت جستجو ، نمایش تعداد کلمات تکراری در قرآن و بسیاری از ویژگی های دیگر در این نسخه در درسترس هستند . این نسخه به دو زبان انگلیسی و عربی می باشد که امیدواریم از این برنامه مفید نهایت استفاده را ببرید .

 

The Holy Quran Program خواندن و گوش كردن آيات قرآن كريم با The Holy Quran Program v6.31

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : mahdi

TOSHIBA Bluetooth Stack نرم افزاری قدرتمند از شرکت توشیبا است که با این برنامه قادر به برقراری ارتباط با دستگاه های بلوتوث دار هستید . این Devices ها شامل تلفن های بی سیم ، هدست استریوی بی سیم ، دوربین های دیجیتال ، و غیره می باشند که برروی PC و با لپتاپ قابل استفاده هستند . لپتاپ های بلولوث دار توشیبا نیز همیشه دارای آخرین نسخه ی این نرم افزار به طور پیش فرض می باشند . پس از اتصال و شناسایی ، قادر به مدیریت و انتقال فایل میان کامپیوتر و Device مورد نظر خود هستید .

 

TOSHIBA Bluetooth اتصال و مديريت دستگاه های بلوتوث با TOSHIBA Bluetooth Stack v8.00.12

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : mahdi

XP Repair Pro – ابزاری قدرتمند و کاربردی می باشد که به شما اجازه می دهد تا به سرعت تمام خطاهای رایج ویندوز و هزاران نرم افزار معروف را رفع کنید . حتما در هنگام کار با ویندوز ایکس پی با خطاهایی نامشخص و نامعلوم مواجه شده اید که کار اصلی این برنامه تمعیر و رفع اینگونه خطاها می باشد . بانک اطلاعاتی این نرم افزار شامل بیش از ۱۱۳۴۸ برنامه از ۶۲۳۲ شرکت نرم افزاری و بیش از ۶۰،۰۰۰ خطای ناگهانی در ویندورهای ایکس پی می باشد . با رفع کردن این ارورها ، علاوه بر رهایی از دست آن ها ، سرعت ویندوز شما نیز به مراتب افزایش پیدا می کند و به کارایی آن افزوده می شود . در ادامه می توانید آخرین نسخه این برنامه را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

XP Repair Pro تعمير خطاهاي ويندوز ايكس پي با XP Repair Pro 5.0

 



ادامه مطلب ...


نرم افزار Advanced Key And Mouse Recorder ابزاری قدرتمند در زمینه ضبط تمام فعالیت های موس و صفحه کلید برای انجام خودکار کارهای تکراری می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید  حرکات ماوس، کلیک ماوس و ضربه صفحه کلید  در هر برنامه از جمله بازی، نرم افزار نقاشی، واژه پرداز و … را ضبط و پخش نمایید. این برنامه برای ذخیره نمودن فایل های خروجی خود نیازمند فضای خالی کافی بر روی دیسک می باشد و قادر است نقاط کلیک شده را نیز بطور دقیق بر حسب بردار های y ,x بر روی مانیتور بطور دقیق ذخیره و نمایش دهد و با زمانبندی یکپارچه، تمام فعالیت های ثبت شده شما در یک زمان خاص می تواند پخش شود.

 

Advanced Key and Mouse Recorder ضبط فعالیت های موس و صفحه کلید با Advanced Key and Mouse Recorder 2.9.9.6 Build 4464



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 12:28 :: نويسنده : mahdi

 

از ابزارهای موجود در زمینه ی مدیریت تنظیمات شبکه می توان به نرم افزار NetSetMan 3.4.0 اشاره نمود. این نرم افزار ۵ ساختار مختلف و قابل انتخاب در این زمینه دارد. NetSetMan تنها یک نرم افزار پرکاربرد و کامل نیست، بلکه از قابلیت کاربری آسانی نیز برخوردار است. تنها با دو کلیک بر روی ماوس می توانید پروفایل ذخیره شده را فعال کنید. تمامی تنظیمات و تغییرات به صورت خودکار در فایل های مجزا ذخیره شده و از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه می شود. به راحتی می توانید تمام تنظیمات شبکه در رابطه با IP Address ،Subnet Mask ،Default Gateway ،DNS Server ، نام کامپیوتر، Workgroup ،DNS Domain ، WINS Server، اجرای اسکریپت، چاپگر پیش فرض و … را کنترل و مدیریت نمایید.

 

NetSetMan مدیریت تنظیمات شبکه با NetSetMan 3.4.0



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 12:10 :: نويسنده : mahdi

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال ساز Windows Loader By DAZ می باشد. این فعال ساز به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهد کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز 7 از طریق Windows Loader v2.2



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 11:59 :: نويسنده : mahdi

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Unity 3D Pro طراحي و ساخت بازي هاي سه بعدي با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : mahdi

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : mahdi

 PhotoInstrument 6.1 Build 615 – این نرم افزار را میتوان به عنوان یکی از بهترین برنامه های روتوش و بازسازی تصاویر نامید ، کار با محیط برنامه بسیار آسان است و ابزارهای قدرتمندی در کنار شما هستند تا بهترین تصویر را روتوش و بازسازی کنید جهت استفاده از این برنامه به دانش قبلی نیازمند نیستید ضمن اینکه برنامه از تمامی فرمت های عکس پشتیبانی می کند ، در ادامه میتوانید این برنامه را از سایت بیست سافت دریافت نمائید امیدواریم این برنامه مورد پسند شما خوبان قرار بگیرد

http://dl.bistsoft.com/uploads/1391/12/PhotoInstrument/PhotoInstrument-%5Bwww.bistsoft.com%5D.jpg



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:23 :: نويسنده : mahdi

 Video Booth Pro 2.4.7.6 – با کمک این برنامه شما میتوانید به فیلم ها وعکس هایی که با وب کم خوب میگیرید افکت اضافه نمائید که فیلم های جذاب و طنزگونه خواهد شد ، فیلم ها و عکس هایی که توسط این برنامه ظبط میشود بدون هیچ افت کیفیتی می باشد و میتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، برای دریافت این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمائید

http://dl.bistsoft.com/uploads/1391/12/Video_Booth/Video_Booth-%5Bwww.bistsoft.com%5D.jpg



ادامه مطلب ...


سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:18 :: نويسنده : mahdi

 DriverEasy Professional 4.5.0.25972 – آیا به دنبال درایور های سیستم خود هستید؟ دیگر خیالتان راحت باشد شما با استفاده از این برنامه میتواند جدیدترین درایور های سیستم خود را دانلود نمائید ، ابتدا سیستم شما را به کلی شناسایی کرده و جدیدترین نسخه درایور آن را از اینترنت پیدا میکند ، سازنده این نرم افزار عنوان کرده است که این نرم افزار شناسایی ۱۰۰ میلیون نوع سیستم را دارا است هم اکنون این نرم افزار را بصورت رایگان از سایت بیست سافتدانلود نمائید

http://dl.bistsoft.com/uploads/1392/01/DriverEasy/DriverEasy.jpg

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 19:29 :: نويسنده : mahdi

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران

قسمتی از متن کتاب:
 
از ابتدای پیدایش تمدن های مختلف، انسان بطور ناخودآگاه علاقه زیادی به سالم بودن و داشتن اندام متناسب و قوی داشت و این احساس و نیاز تا به امروز ادامه داشته است. بطوری که از آن زمان تا کنون همواره در میان مردم افرادی بودند که تمام سعی خود را برای داشتن اندامی زیبا و ماهیچه ای می کردند. در کتاب اماده شده بطور کامل از تاریخچه بدن سازی Budy Building تا انتخاب مکمل های غذایی و رژیم های مناسب توضیح داده شده است.


دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران عنوان کتاب : پرورش اندام

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران نام نویسنده : امین حیدریان

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران دانلود کتاب ( لینک مستقیم )

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران دانلود کتاب ( لینک کمکی 1 )

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران دانلود کتاب ( لینک کمکی 2 )

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران حجم فایل : 1.48 مگابايت

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران پسورد فایل : www.irebooks.com  [با حروف كوچك نوشته شود]


دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 19:25 :: نويسنده : mahdi

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران

قسمتی از متن کتاب :
 
امروزه لاغری و رسیدن به اندام مناسب هزینه سراسام را به همراه می آورد. اما با کتابی که به شما معرفی می کنیم تمام این هزینه ها از بین می رود و شما با راهکارهای علمی بدن خود را خوش فرم  می کنید.


دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران عنوان کتاب : تناسب اندام

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران نام نویسنده : سینا آسمانی

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران دانلود کتاب ( لینک مستقیم )

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران دانلود کتاب ( لینک کمکی 1 )

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران دانلود کتاب ( لینک کمکی 2 )

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران حجم فایل : 1.425 مگابايت

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه امید ایران پسورد فایل : www.irebooks.com  [با حروف كوچك نوشته شود]


 



دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 19:16 :: نويسنده : mahdi

nfs%20mw دانلود بازی Need For Speed: Most Wanted 2012

نسخه بلک باکس بازی

استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال ۲۰۰۸ که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه ۲۰۰۵ نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.

همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 19:12 :: نويسنده : mahdi

نام کتاب: دیوان حافظ

جمع آوری: نامشخص

تعداد صفحات: ۳۱۵

فرمت: PDF

توضیحات:

مطمئناً نیازی به توضیح ندارد که حافظ شیرازی کیست و دیوان او چیست ؟ همه ی ایرانی ها حافظ شیرازی شاعر پرآوازه ایرانی را می شناسند. دیوان حافظ را بصورت بصورت PDF که شامل ۳۱۵ صفحه و  حدود ۵۰۰ غزل است آماده دانلود می باشد.




ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 19:10 :: نويسنده : mahdi

نرم افزار Hetman Uneraser یک ابزار مطمئن و کارآمد برای بازیابی فایل هایست که به هر دلیلی از روی حافظه های مختلف پاک شده اند. این ابزار به واسطه سازگاری با انواع هارددیسک ها اعم از داخلی و خارجی (Internal , External) ، سازگاری با انواع USB فلش ها و بقیه انواع حافظه ها خیال کاربران را برای بازیابی از این بابت راحت خواهد کرد. حجم مناسب و سرعت بالا در جست و جو همچنین بازیابی سریع و آسان سه مورد هستنی که شاید به ظاهر آنچنان حیاتی نباشند اما می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

البته این ابزار قابلیت های دیگری هم دارد ؛ توانایی شناسایی انواع گوشی های تلفن همراه برای بازیابی حافظه های داخلی آن ها ، سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی به منظور برگرداندن فایل های حذف شده و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها سه خصوصیت دیگر نرم افزار Hetman Uneraser را تشکیل می دهند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hetman Uneraser v3.1.0 :

  • بازیابی فایل های حذف شده
  • سازگاری با انواع سیستم فایل ها
  • سرعت بالا در جست وجو ، نصب ، اجرا و بازیابی
  • سازگاری با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش و بقیه انواع حافظه ها
  • سازگاری با انواع گوشی های تلفن همراه و دوربین های دیجیتالی برای بازیابی حافظه های داخلی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 18:58 :: نويسنده : mahdi

در این پست قصد معرفی یک مسنجر چند منظوره برای سیستم عامل آندروید را داریم. این مسنجر meeboim 2.2 نام دارد که یکی از بهترین پیام رسان های موبایل می باشد.meeboim 2.2 یک پیام رسان فوق العاده گوگل تالک – یاهو – ام اس ان و.. می باشد.این نرم افزار فوق العاده دارای حجم بسیار کمی می باشد .




ادامه مطلب ...


سرویس دهنده هایی که کلیپ های آپلود شده توسط کاربران را در سرورهای خود نگهداری کرده و این اجازه را می دهند تا دیگر کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند فیلم های آنلاین را به نظاره بنشینند. تماشای این فیلم های آنلاین گاهی برای همه کاربران ممکن نیست و معمولا کاربرانی که سرعت نسبتا پائینی دارند نمی توانند ویدئوهای آنلاین را تماشا کنند به همین دلیل هم هست که ترجیح می دهند کلیپ های آنلاین را دانلود و سپس تماشا کنند. ابزاری به نام ۴Media Online Video Downloader می تواند به راحتی از سایت های مختلف و سرویس دهنده های گوناگون کلیپ های آنلاین را تنها با چند کلیک دانلود نمایند.

این نرم افزار که با انواع سرویس دهنده ها سازگاری دارد و با استفاده از منوی اختصاصی اش که در مرورگرها قرار می گیرد به سادگی تنها یک کلیک ویدئوی آنلاین را دانلود و در همان زمان تبدیل هم می نماید. کیفیت بسیار مناسب و پشتیبانی از کیفیت های HD از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. دانلود همزمان چند لینک از سایت های مختلف ، جست وجو در میان سایت ها برای یافتن کلیپ مورد نظر و سرعت بالا در دانلود فایل ها از دیگر قابلیت هایی هستند که در ۴Media Online Video Downloader  گنجانده شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ۴Media Online Video Downloader v2.0.25.1217 :

- دانلود از سرویس های آنلاین پخش ویدئو تنها با یک کلیک

- نهایت کیفیت در ذخیره سازی

- سرعت بالا در دانلود کلیپ ها

- سازگاری با اکثر سایت های پخش آنلاین فیلم

- نوار ابزار برای مرورگرها به منظور دانلود سریعتر فیلم ها

- دانلود همزمان از چند سرویس دهنده

- قابلیت دانلود فایل های Stop شده از ادامه

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

 

 




ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 18:17 :: نويسنده : mahdi

اگر شما از آن دسته کسانی هستید که روزانه با کتاب های الکترونیکی زیادی سروکار دارید ، حتما برایتان پیش آمده که فایل PDF رمزعبوری داشته باشد و شما از آن بی خبر باشد، در این حالت شما به دنبال برنامه ای خواهید بود که به شما کمک کند تا رمز عبور را بازگردانی  یا حتی آن را حذف کنید .یکی از بهترین نرم افزار ها در این رابطه PDF Password Remover است ، که کمک  شایانی در حذف رمز عبور به شما خواهد کرد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Password Remover v3.12 :

-استفاده آسان

-بدون نیاز به نرم افزار Adobe Acrobat

-پشتیبانی از سیستم های ۳۲bit و ۶۴bit

-حذف تنظیمات امنیتی فایل PDF شما

-پشتیبانی از سیستم های ۹۸/ME/NT/2000/XP/2003/Vista/7

و…

 



یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : mahdi

 

UnErase نرم افزاری است که اطلاعات پاک شده شما را در کمتر از چند ثانیه بازیابی می کند! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی می کند! در بازیابی فایل های پاک شده، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی می شود .سیستم عامل ویندوز، به خودی خود، هیچ ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده و از بین رفته نداره و چنانچه Recycle Bin خالی شده باشد دیگر بازگرداندن اطلاعات از ریسایکل بین کاری محال و دشوار می باشد.اما نرم افزار O&O UnErase به کمک شما می آید و برای شما فایل ها و اسناد پاک شده را لیست می کند و می توانید موارد، مورد نظر را انتخاب و در جای امنی ذخیره کنید!هم اکنون این نرم افزار از دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

Magic Uneraser بازيابي سريع و آسان اطلاعات پاك شده با Magic Uneraser v 3.1 Portable



ادامه مطلب ...


شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : mahdi

دانلود نرم افزار بهینه سازی باطری لپ تاپ

Battery Optimizer 3

 

 

روش های زیادی برای کاهش مصرف باطری لپ تاپ و در نتیحه طولانی تر شدن زمان کار آن وجود دارد. برخی از تنظیمات لازم را خود ویندوز انجام میدهد. برخی از تنظیمات دیگر نیز توسط خود کاربر و به صورت دستی قابل انجام است. علاوه بر اینها، تغییرات نرم افزاری دیگری نیز میتوان انجام داد که باعث افزایش طول کارکرد باطری لپتاپ شود.

 

اما کنترل همه تنظیمات لازم توسط خود کاربر دشوار است. نرم افزار Battery Optimizer میتواند تمام کارهایی که باعث کاهش مصرف باطری میشود را به صورت اتوماتیک انجام دهد. به این ترتیب انرژی ذخیره شده در باطری لپتاپ شما مدت زمان بیشتری کار خواهد کرد.



 

 

نرم افزار Battery Optimizer علاوه بر بهینه سازی باطری لپ تاپ، اطلاعات و پیشنهادات مفیدی نیز به شما میدهد. مثلا به شما میگوید که اگر مودم WiFi یا Bluetooth خود را غیر فعال کنید چقدر به زمان روشن ماندن لپتاپ کمک خواهد شد. یا اگر با تنظیمات فعلی به کار خود ادامه دهید در عرض چه مدتی باطری شما خالی خواهد شد. به این ترتیب میتوانید طوری زمان بندی کنید که قبل از خالی شدن شارژ باطری همه کارهای خود را انجام داده باشید.

 

این برنامه میتواند نرم افزارهای پرمصرفی که در سرویس های ویندوز در حال اجرا هستند را شناسایی کرده و امکان بستن آنها را فراهم کند. اگر شما تا به حال توجهی به بهینه سازی باطری لپ تاپ خود نداشته اید، استفاده از این نرم افزار میتواند طول عمر باطری Laptop شما را تا 2 برابر افزایش دهد.

 

 

نسخه جدید نرم افزار بهینه سازی باطری لپ تاپ، یعنی Battery Optimizer 3 را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 3 مگابایت



شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 17:47 :: نويسنده : mahdi

دانلود نرم افزار استفاده از دست به جای ماوس

NPointer 1

 

 

 

اگر وب کم دارید و میخواهید یک تکنولوژی جدید را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار NPointer میتوانید با کمک وب کم حرکات انگشتان شما را دریافت و آنالیز کرده و از آن برای کنترل اشاره گر ماوس استفاده کند. به این ترتیب با حرکت دست خود میتوانید نشانگر ماوس را جابجا کرده و حتی کلیک کنید.

 

این نرم افزار که بخشی از یک پروژه تحقیقاتی است، به صورت رایگان عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار میتواند تنها با کمک یک وب کم یا دوربین دیجیتال معمولی از حرکت دست و انگشتان شما به جای ماوس استفاده کند.



 

 

برای اینکه نرم افزار NPointer بتواند کاملا درست عمل کند، باید وبکم خود را طوری تنظیم کنید که از نمای بالا از دست شما تصویر برداری کند. سپس باید دست خود را روی میز و ترجیحا روی یک صفحه سفید قرار داده و از قسمت Setting نرم افزار حرکات دست خود را تنظیم و به برنامه معرفی کنید. سرعت و دقت حرکت نشانگر ماوس نیز از همین قسمت قابل تنظیم است.

 

اما اگر از لپتاپ استفاده میکنید و امکان تنظیم وبکم برای تصویر برداری از نمای بالا را ندارید، باید دست خود را روبروی دوربین گرفته و تنظیمات را انجام دهید.

 

توجه کنید که این نرم افزار فعلا مراحل آزمایشی خود را میگذراند و ممکن است کار با آن به راحتی کار با ماوس نباشد. اما در هر صورت تجربه جالبی خواهد بود.

 

دانلود با حجم 1.7 مگابایت



دانلود نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا، مخصوص موبایل (اندروید)

GO Weather EX Premium 3.5 Android

 

 

اگر موبایل اندرویدی شما امکان اتصال به اینترنت را دارد، توسط نرم افزار GO Weather EX Premium میتوانید از پیش بینی وضعیت آب و هوا با خبر شوید.

 

این نرم افزار، یک برنامه هواشناسی کامل است که میتواند وضعیت جوی آب و هوا را برای شهر های مختلف جهان پیش بینی کند. در واقع این نرم افزار اطلاعات هواشناسی را از سرور اینترنتی خود دریافت کرده و به صورت تصویری در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

نکته جالب توجه این است که این نرم افزار امکان پیش بینی آب و هوا برای شهرهای مختلف ایران را نیز دارد.



نرم افزار GO Weather EX Premium میتواند وضعیت آب و هوا را برای 3 روز آینده پیش بینی کند. و جزئیاتی مثل دمای فعلی هوا، پیش بینی حداقل و حداکثر دما، وضعیت بارندگی و ... را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

 

نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا مخصوص موبایل های اندروید، GO Weather EX Premium 3.5 Android را دانلود کنید:

 

پلتفرم: اندروید (Android 2.1 or later)

 

دانلود با حجم 4.6 مگابایت



دانلود نرم افزار استودیو کامل تبدیل فایل های صوتی و تصویری

Free Studio Conversion Pack 6

 

 

 

 

پکیج کامل نرم افزاری Free Studio Conversion Pack شامل مجموعه بی نظیری از ابزارهای تبدیل فرمت های مالتی مدیا میباشد. با کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار میتوانید تمام فرمت های صوتی و تصویری (صدا و فیلم) را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

به عنوان مثال اگر شما قصد تبدیل فرمت یک فیلم را دارید، این نرم افزار میتواند آن را برای پخش در موبایل، اجرا در دستگاه های پخش خانگی، پخش آنلاین، و ... تبدیل کند. مجموعه مبدل ها و کانورتور های موجود در این پکیج نرم افزاری قادر به تبدیل تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری هستند.

 

از سایر ابزارهای موجود در این نرم افزار، میتوان به ابزار دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین و تبدیل فرمت همزمان آنها و امکان ذخیره در کامپیوتر اشاره کرد.



خلاصه ای از ویژگی ها و ابزارهای موجود در Free Studio Conversion Pack :

- محیط کاربری آسان و ابزارهای آماده برای تبدیل فرمت

- حاوی 8 بخش اصلی و 30 نرم افزار داخلی برای تبدیل فرمت های مختلف

- تبدیل دیسک های صوتی به MP3

- انتقال فیلم و موسیقی به گجت هایی مثل انواع موبایل، آیپد، آیپاد، و ...

- امکان دانلود فیلم و موسیقی از سایت های اشتراک گذاری مثل یوتیوب

- امکان رایت فیلم به صورت DVD استاندارد برای پخش در دستگاه های خانگی

- ابزارهای تبدیل مخصوص سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش

- ابزارهای تبدیل برای دستگاه های همراه، مثل انواع موبایل

- تبدیل فیلم DVD به سایر فرمت ها، و استخراج فیلم

- تبدیل فرمت صدا و فیلم به Flash و بالعکس

- استخراج صدا از فایل های ویدیویی

- تبدیل انواع فرمت های عکس

- ارسال فیلم به شبکه های آنلاین

- تبدیل فیلم به فریم های پشت سر هم به صورت عکس

 

 

اسامی مجموعه ابزارهای موجود در این مجموعه:

 

YouTube Download
YouTube to MP3 Converter
YouTube to iPod and PSP Converter
YouTube to iPhone Converter
YouTube to DVD Converter
YouTube Uploader
Uploader for Facebook

Video to Android Converter
Video to Apple TV Converter
Video to BlackBerry Converter
Video to HTC Phones Converter
Video to iPad Converter
Video to iPod Converter
Video to iPhone Converter
Video to LG Phones Converter
Video to Motorola Phones Converter
Video to Nintendo Converter
Video to Nokia Phones Converter
Video to Samsung Phones Converter
Video to Sony Phones Converter
Video to Sony Playstation Converter
Video to Sony PSP Converter
Video to Xbox Converter
Video to Tablet PC Converter

DVD Video Converter
Video to DVD Converter
Video to Flash Converter
3GP Video converter
Video to MP3 Converter
Video to JPG Converter
Audio Converter
Audio to Flash Converter
WebM Video Converter
MP4 Video Converter
AVI Video Converter

DVD Video Burner
Disc Burner
Audio CD Burner
Audio CD to MP3 Converter

Screen Video Recorder
Image Convert and Resize
Video Dub
Audio Dub
Video Flip and Rotate

3D Photo Maker
3D Video Maker

 

 

نسخه جدید نرم افزار کامل تبدیل فرمت های چند رسانه ای، Free Studio Conversion Pack 6 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 64.2 مگابایت



شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 17:42 :: نويسنده : mahdi

دانلود نرم افزار ساخت وب کم مجازی در چت روم ها

Video2Webcam 3.3

 

 

آیا دوست دارید تا در هنگام چت، تصویری که خودتان انتخاب میکنید به عنوان تصویر وب کم شما نمایش داده شود؟ پس باید از یک نرم افزار وب کم مجازی استفاده کنید. نرم افزارهای وب کم مجازی میتوانند یک عکس یا فیلم دلخواه را به عنوان تصویر وب کم شما به طرف مقابل نمایش دهند.

 

نرم افزارهای وب کم مجازی، یک درایور Webcam هم نصب میکنند. طوری که انگار واقعا یک وب کم سخت افزاری حقیقی دارید. سپس میتوانید این وبکم مجازی را در اتاق های چت فعال کنید. در این صورت سایر کاربران میتوانند تصویر وب کم شما را ببینند. اما این تصویر، در واقع همان عکس یا فیلمی است که خودتان انتخاب کرده اید!

 

نرم افزار Video2Webcam میتواند یک وب کم مجازی برای شما ایجاد کرده و سپس هر فیلم یا ویدئوی دلخواهی را به عنوان خروجی وب کم شما برای دیگران نمایش دهد. این نرم افزار در اتاق های چت (چت روم) و همچنین مسنجر های مختلف قابل استفاده است.



 

 

نرم افزار Video2Webcam میتواند هر فیلم یا عکسی که روی کامپیوتر خود دارید و یا از قبل ذخیره کرده اید را به عنوان تصویر وب کم شما با دیگران به اشتراک بگذارد. این نرم افزار از تمام فرمت های رایج فیلم پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به عنوان ورودی دریافت کرده و به عنوان خروجی به دیگران نمایش دهد.

 

نرم افزار Video2Webcam از تمام مسنجر های رایج از جمله یاهو مسنجر پشتیبانی کرده و میتوان از آن به عنوان وب کم در این مسنجر ها استفاده کرد. همچنین اگر یک وب کم واقعی هم داشته باشید به راحتی میتوانید بین وب کم اصلی و این وب کم مجازی سوئیچ کنید.

 

 

نسخه جدید این نرم افزار وب کم مجازی، یعنی Video2Webcam 3.3 را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 3.4 مگابایت



شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 17:35 :: نويسنده : mahdi

دانلود عکس ماشین HD با کیفیت بالا - Car HD Pictures

 

 

 

این مجموعه، حاوی عکس های بسیار زیبا و با کیفیت از ماشین های اسپورت میباشد.

از این تصاویر که کیفیت بالایی نیز دارند می توانید به عنوان بک گراند (والپیپر) ویندوز خود استفاده کنید و به ویندوز خود چهره تازه و زیبایی بدهید.

 

ضمنا با توجه به کیفیت بالای عکس ها، امکان استفاده از آنها در نرم افزارهای گرافیکی نیز وجود دارد. سرزمین دانلود، این مجموعه بی نظیر از عکس ماشین را به علاقمندان اتومبیل های اسپورت تقدیم میکند.



ادامه مطلب ...


شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 17:32 :: نويسنده : mahdi

دانلود گلچین فونت های زیبای عمومی - Popular Fonts Collection

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

وجود فونت های متنوع، از لازمه های هر برنامه گرافیکی است. شما هر قدر هم که طراح ماهری باشید، بدون داشتن فونت های متنوع نمی توانید متن های روی طرح خود را آنطور که دوست دارید نمایش دهید.

 

در این مجموعه، 502 فونت بسیار زیبا گردآوری شده و آماده دانلود است. این فونت ها که نمونه ای از آنها را در تصویر می بینید، هر طراح خوش ذوق و مشکل پسندی را راضی خواهد کرد. این فونت ها در موضوعات مختلف عمومی بوده و از بین بیش از ده هزار فونت گلچین شده اند.
 



ادامه مطلب ...


نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب