مسنجری قدرتمند با پشتیبانی از اکثر سرویس‌های چت دنیا-Trillian Astra Pro
درباره وبلاگ


سلام. ممنون كه به این وبلاگ سر زدین.لطفآ مارا از نظر های مفید تون بهره مند سازید.با تشكر مهدی مدیر وبلاگ.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 32276
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ميكرو دانلود
هر چی بخوای دانلود کن

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Trillian-Astra-Pro.jpg

Trillian Astra Pro 4.2 Build+  5.0.0 Build 31 Beta

Trillian نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: ICQ, MSN, Yahoo Messenger استفاده کنند.
 صفحه‌ی خانگی(Home Page) مرورگر شما را مانند نرم‌افزارهای پیام‌رسان اصلی و تبلیغاتی تغییر نمی‌دهد و  هیچ برنامه‌ی اضافی دیگری را به همراه خود نصب نمی‌کند و در محیط برنامه هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

از ویژگی های این نرم افزار در نسخه جدید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-
پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد دیگر پیام‌رسان‌ها مانند چت صوتی و هم‌چنین تصویری، چت گروهی، اتاق‌های چت، انتقال فایل و...
- اضافه نمودن ابزار حفاظتی بر روی نرم افزار
- بهینه سازی سرعت نرم افزار
-
پشتیبانی از پروتکل‌های POP3 و IMAP برای مدیریت ایمیل  
- قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
- قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند.
- توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
و ...


ادامه مطلب ...


 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013



ادامه مطلب ...


شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : mahdi

برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

 

cute ftp.. برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9.0.0.63



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 12:22 :: نويسنده : mahdi

مسنجر کاربردی ال فور آی ، نخستین پیام رسان فارسی است که پس از ارائه نسخه تحت وب آن ، توسط سایت ال فور آی و تحت حمایت شرکت پارس آنلاین به عنوان نرم افزاری توانمند ، پرسرعت و قابل اطمینان به هموطنان گرامی تقدیم می گردد .
در این نرم افزار ضمن انتقال پیام های دو طرفه ، ایجاد اتاق های گفتگوی خصوصی و عمومی با امکاناتی چون اخراج ، تحریم و… (تحت مدیریت کاربران ) محیطی سالم و دلچسب را برای گفتگو فراهم می سازد .
با آرشیو موسیقی بزرگ فراهم شده در سیستم ، کاربران می توانند ضمن گپ و گفتگو ، از آهنگ های مورد علاقه خویش بی نیاز از اینترنت پر سرعت ، با کیفیت مناسب بهره مند شوند .

معرفی پیام رسان فارسی ال فور آی  - l4i Messenger

 از ویژگیهای برجسته جامعه ارتباطات زنده ال فور آی ، می توان به جایگزینی نسخه تحت وب که با حجم کم و بی نیاز از دریافت نرم افزار به عنوان ابزاری نیرومند جهت دسترسی سریع و انجام کارهای ضروری در نظر گرفته شده است، اشاره نمود . با این اوصاف ، مسنجر کاربردی با امکاناتی بیشتر و سرعتی به مراتب بالاتر از نسخه تحت وب ، شما را در پیشبرد خواسته هایتان یاری می نماید و لذت گپ و گفتگوی فارسی را برای فارسی زبانان دو چندان می کند .

سایر ویژگی ها :

  • گفتگوی دو نفره و گروهی
  • اتاق های گفتگوی شخصی
  • ارسال فایل
  • ویرایشگر متن
  • سرعت بالای انتقال پیام
  • مدیریت سلسله مراتبی اتاق ها
  • پخش موسیقی آنلاین از آرشیو ال فور آی

لازم به ذکر است که علاوه بر بعد فنی به دلیل میزبانی این مسنجر توسط دیتاسنتر قدرتمند پارس آنلاین، سرعت انتقال پیام برای هموطنان داخل کشور سریعتر از مسنجر های مشابه خارجی نظیر یاهو مسنجر می باشد .

 

» دانلود نرم افزار l4i Messenger  (لینک مستقیم)

 

 حجم : 6.6 مگابایت

 


نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب